16 mai 2009

Leapsa: 4 lucruri

Am primit leapsa de la Metin si m-am gandit sa o onorez cu acest post:

4 joburi pe care le-am avut

- agent vanzari

- agent vanzzari

- promoter

- uhm nu exista a 4-a ..student?!:))

4 filme care mi-au placut

- How High

- Eurotrip

- GSE

- Football Factory

4 mancaruri preferate

- mancarea traditionala tatareasca

- pizza

- chinese

- grill

4 carti preferate

- Insula sin ziua de ieri

- Rosu si Negru

- SuperSteaua :D

- Ingeri si demon

4 locuri unde am locuit

- Constanta

- Constanta

- Constanta

- acum Constanta / Bucuresti,Regie

4 seriale/emisiuni tv preferate

- Two and a Half Men

- Family Guy

- South Park

- Miami/LA Ink

4 site-uri pe care le vizitezi zilnic

- fcsteaua.ro
- dilbert.com
- failblog.org
- livescore.com

4 oameni carora le pasez leapsa:

- Alex

- Alexandra

- Gabi

- Stelista

Niciun comentariu: